Меню
Lady Boom
ПошукАкаунтБажані товариКошик

Типові питання

Оформлення замовлення

  1. Де я можу оформити замовлення?
    Замовлення в нашому інтернет-магазині можна оформити на сайті
  2. Як я можу оплатити замовлення?
    Ми пропонуємо два способи оплати: ⁃ Повна оплата товару банківською карткою через платіжну систему ⁃ Завдаток 100 грн банківською карткою через платіжну систему, а залишок суми товару на пошті післяплатою
  3. Чи можу я відмінити замовлення?

    Ви можете скасувати своє замовлення на ранньому етапі його реалізації.

    Замовлення можна скасувати, якщо на нього ще не створена накладна. Зазвичай це не пізнше ніж 20 хв після оплати замовлення.

    Для скасування замовлення, зв’яжіться з нашими менеджерами через он-лайн чат на сайті або в будь-якому зручному месседжері. Робочий час менеджерів ПН-ПТ з 9:00-20:00, СБ-ВС з 10:00-16:00 На початку розмови менеджер попросить Вас номер замовлення.
    З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте його перед спілкуванням з консультантом.

  4. Чи можу я вносити зміни в замовлення?

    Внести зміни в замовлення можна якщо на нього ще не створена накладна. Зазвичай це не пізнше ніж 20 хв після оплати замовлення.

    Для внесення змін, зв’яжіться з нашими менеджерами через он-лайн чат на сайті або в будь-якому зручному месседжері. Робочий час менеджерів ПН-ПТ з 9:00-20:00, СБ-ВС з 10:00-16:00 На початку розмови менеджер попросить Вас номер замовлення.
    З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте його перед спілкуванням з консультантом.

  5. Що робити, якщо мого розміру немає в наявності?
    Пропонуємо скористатися функцією «Повідомити про наявність», що дозволяє записатися у список очікуючих. У випадку, якщо товар знову буде доступний на сайті, Вас повідомлять про це смс в Telegram.
    Функцією повідомлення користується велика кількість кількість клієнтів, тому можлива ситуація, що продукт викупить інший бажаючий.

ВІДПРАВКА і ДОСТАВКА

  1. Якими службами доставки ви користуєтеся?
    Доставка здійснюється транспортною компанією Нова пошта протягом 1-2 днів після відправлення товару.
  2. Коли ви відправите замовлення?
    Відправку замовлень здійснюємо кожного дня. Посилки відправляються у день замовлення при умові оплати до 17:00.
  3. Скільки коштує доставка?
    Вартість доставки можна розрахувати на сайті Нової Пошти. Відправлення здійснюється з Хмельницька обл. с. Шатава, відділення 1. Приблизна вага однієї коробки взуття до 2 кг. Орієнтовна вартість однієї пари взуття - 45-50 грн.
  4. Чи можу я змінити адресу доставки?
    Ви можете змінити адресу доставки Вашого замовлення на ранньому етапі його реалізації. Для того, щоб внести зміни в замовленні, зв'яжіться з нашою службою підтримки.
  5. Як я дізнаюся, що моє замовлення відправлене?
    Після відправки замовлення ми повідомимо Вас за допомогою смс-повідомлення на зазначений в замовленні мобільний номер.
  6. Де мені відстежити свою посилку?
    В смс-повідомленні ми надсилаємо товарно-транспортну накладну (ТТН). Приклад ТТН : 20450000000000 Відслідкуйте номер на сайті Нової Пошти

ПОВЕРНЕННЯ і ОБМІН

  1. Протягом якого часу я можу повернути обміняти/повернути товар?
    Будь-який товар, замовлений на і не підійшов за причинами (фасон, розмір, колір), може бути повернутий протягом 30 днів, не рахуючи дня покупки.
  2. Що потрібно для оформлення повернення/обміну?
    Для оформлення повернення/обміну необхідно:
    • упевнитися, що товар належної якості, збережені його споживчі властивості і товарний вигляд (відсутність слідів експлуатації і використання, наявність не пошкодженної упаковки і ярликів). Наявність цілісної коробки з оригінальним штрих-кодом обов'язкова;
    • відправити товар Новою поштою. Для відправлення посилки вкажіть: одержувач -ЗАМБРИБОРЩ НІНА ІВАНІВНА ФОП ЄДРПОУ 1786416789 380-(97)-335-08-85 (обов'язково вказуйте ФОП при відправці, в іншому випадку посилки не забираються).
  3. Хто оплачує доставку при поверненні/обміні?
    Транспортні витрати оплачує покупець за тарифами перевізника.
    Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не отримуємо.
  4. Коли ви повернете гроші за товар?
    Ми повертаємо кошти наступного дня після надходження товару на наш склад.
  5. Що робити, якщо мені прийшов бракований товар?
    Для початку, зв'яжіться з нашою службою підтримки із зазначенням проблеми і надайте фотографії дефекту. Наші консультанти нададуть Вам інструкції, як оформити повернення товару.