Типові питання
Оформлення замовлення
- Де я можу оформити замовлення?
- Як я можу оплатити замовлення?Ми пропонуємо два способи оплати: ⁃ Повна оплата товару банківською карткою через платіжну систему ⁃ Завдаток 100 грн банківською карткою через платіжну систему, а залишок суми товару на пошті післяплатою
- Чи можу я відмінити замовлення?- Ви можете скасувати своє замовлення на ранньому етапі його реалізації. - Замовлення можна скасувати, якщо на нього ще не створена накладна. Зазвичай це не пізнше ніж 20 хв після оплати замовлення. - Для скасування замовлення, зв’яжіться з нашими менеджерами через он-лайн чат на сайті або в будь-якому зручному месседжері. Робочий час менеджерів ПН-ПТ з 9:00-20:00, СБ-ВС з 10:00-16:00 На початку розмови менеджер попросить Вас номер замовлення. 
 З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте його перед спілкуванням з консультантом.
- Чи можу я вносити зміни в замовлення?- Внести зміни в замовлення можна якщо на нього ще не створена накладна. Зазвичай це не пізнше ніж 20 хв після оплати замовлення. - Для внесення змін, зв’яжіться з нашими менеджерами через он-лайн чат на сайті або в будь-якому зручному месседжері. Робочий час менеджерів ПН-ПТ з 9:00-20:00, СБ-ВС з 10:00-16:00 На початку розмови менеджер попросить Вас номер замовлення. 
 З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте його перед спілкуванням з консультантом.
- Що робити, якщо мого розміру немає в наявності?Пропонуємо скористатися функцією «Повідомити про наявність», що дозволяє записатися у список очікуючих. У випадку, якщо товар знову буде доступний на сайті, Вас повідомлять про це смс в Telegram.
 Функцією повідомлення користується велика кількість кількість клієнтів, тому можлива ситуація, що продукт викупить інший бажаючий.
ВІДПРАВКА і ДОСТАВКА
- Якими службами доставки ви користуєтеся?Доставка здійснюється транспортною компанією Нова пошта протягом 1-2 днів після відправлення товару.
- Коли ви відправите замовлення?Відправку замовлень здійснюємо кожного дня. Посилки відправляються у день замовлення при умові оплати до 17:00.
- Скільки коштує доставка?Вартість доставки можна розрахувати на сайті Нової Пошти. Відправлення здійснюється з Хмельницька обл. с. Шатава, відділення 1. Приблизна вага однієї коробки взуття до 2 кг. Орієнтовна вартість однієї пари взуття - 45-50 грн.
- Чи можу я змінити адресу доставки?Ви можете змінити адресу доставки Вашого замовлення на ранньому етапі його реалізації. Для того, щоб внести зміни в замовленні, зв'яжіться з нашою службою підтримки.
- Як я дізнаюся, що моє замовлення відправлене?Після відправки замовлення ми повідомимо Вас за допомогою смс-повідомлення на зазначений в замовленні мобільний номер.
- Де мені відстежити свою посилку?В смс-повідомленні ми надсилаємо товарно-транспортну накладну (ТТН). Приклад ТТН : 20450000000000 Відслідкуйте номер на сайті Нової Пошти
ПОВЕРНЕННЯ і ОБМІН
- Протягом якого часу я можу повернути обміняти/повернути товар?
- Що потрібно для оформлення повернення/обміну?- Для оформлення повернення/обміну необхідно:- упевнитися, що товар належної якості, збережені його споживчі властивості і товарний вигляд (відсутність слідів експлуатації і використання, наявність не пошкодженної упаковки і ярликів). Наявність цілісної коробки з оригінальним штрих-кодом обов'язкова;
- відправити товар Новою поштою. Для відправлення посилки вкажіть: одержувач -ЗАМБРИБОРЩ НІНА ІВАНІВНА ФОП ЄДРПОУ 1786416789 380-(97)-335-08-85 (обов'язково вказуйте ФОП при відправці, в іншому випадку посилки не забираються).
 
- Хто оплачує доставку при поверненні/обміні?Транспортні витрати оплачує покупець за тарифами перевізника.
 Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не отримуємо.
- Коли ви повернете гроші за товар?Ми повертаємо кошти наступного дня після надходження товару на наш склад.
- Що робити, якщо мені прийшов бракований товар?Для початку, зв'яжіться з нашою службою підтримки із зазначенням проблеми і надайте фотографії дефекту. Наші консультанти нададуть Вам інструкції, як оформити повернення товару.